dimarts, 14 de novembre del 2017

Dimarts 15 d'novembre del 2017

Hola a tot!

Hui també han realitzar una exposició els nostres company, en aquest cas el Tema 9.

TEMA 9: La competencia digital de l'alumnat d'educació infantil.


En primer lloc han parlat sobre la nova societat del segle XXII, qué en la educació s'han produir canvis als processos d'aprenentatge i una remodelació als processos d'ensenyansa-aprenentatge. (constructivisme+interaccionisme)

Després han tarctar les avantatges i els incovenients de les tic a l'ambit educatiu.

Hi ha diferets tipus d'aprenentatges: que antigament s'usaben, pero hui en dia s'han cambiat per altres aprenentatges més interactius  y constructius.

Han possat un video que taracta de una clasificació del segle XXI. 


Les quatre C's

Pensament critic
Col·laboració. (el que mes es demana hui en dia)
Comunicació. (imprescindible per a entendre's)
Creativitat e innovació. (crear productes nous)

Noruega, Irlanda, Austria i Mèxic parlan sobre les adaptacions de los aprendizajes mas interactivos i para ayudar a los alumnos a aprender mas y mejor.

Han parlat de diferentes aprindizajes como:

Aprendizaje permanent
Educació a casa.
Educació d'adults.
Educació continua.
Treballa de coneixement.
Entorns personals.
 Su competencia digtal.
Capacitat necesaries: Buscar, obtenir, tractar l'informació i tilitzar-lo de manera crítica.

La generació net es una nova cietat de estudiants amb flexiblitat i creativitat.

"La competencia digital es uso confiado y crítico de los medios electrónicos para el trabajos, el ocio y la comunicación" (Ferrés, 2007)

També han parlat de la comissió europea i de la LOMCE sobre como se comenta la utilizacion de las TICS y para que se usa.

Han parlat de que es la alfabetizació digital (interpretar la informació tecnologica), de les seus dimensions ( Sociocultural, eines, investigadora, crítica, plà de piblucació, recirsos, tecnologies d'incipiens) i la motivació per  a la participació activa, creativitat, mitjor aprenenntatge i niciativa.

Per altra banda han parlat de internet i les eines 2.0, recursos i expereiències (Matematics amb un programa divertit, crear cómics (pixton) i crear un video com un relat digital)



En la reflexió final han parlat de la inclusió de els tics al aula es molt importat ja que favoreix la estimulació, la creativitat, la motivació, interes, el treball en grup, socialitzar-se, comunicació, i la relació entre els alumnes i el professor.

Després hem realitzar el Kahoot como totes les altres exposicions.
Per últim, Alejandro ens ha dit que hem de fer un vídeo amb imatges fixes amb àudio, creat per nosaltres (en parelles) i que dure com a mínim 3 minuts.

SABER MÉS