dimarts, 5 de desembre del 2017

Dimarts 5 de desembre del 2017.

Hola a tots!

hui han fet la exposició del tema 14.

TEMA 14: INTERNET COM A MITJÀ D'INFORMACIÓ COMUNICACIÓ I APRENENTATGE.

En priemer lloc han parlat un poquet de que es l'internet. Es un medi de comunicació bilateral directe i lliure, entre individus i intitucions públiques. També han tractat la Web 2.0 com a model actual de la xarxa ja que te las característiques de col·laboració i la participació entre els alumnes.

Hi han varies aplicacions per a la web : Blogger, flickr, youtube, wikipedia y google maps. Fomentan el treballa i s'acambiat de web 2.0 a web social per a socializarse.

Després han parlat de la interconexió social molt major i la web 2.0 aporta recursos per utilitzar l'Internet en diferts àmbit: Informació, comunicació i el aprenentatge.

També podem dir que l'Internet com a recur de l'informació podem dir que :


  • E-contenidos: ofereixen més possiblitat d'interactuar amb l'infromació.
  • Ùs que donen del usuaris als llocs de la web 2.
  • Majoría socializadora.
  • Entusistes.
  • Creadrs.
  • Corporatius.

( La majoria de las universitaris en a primera.)

Per altra banda han parlat de les avantatges i inconvenients:

AVANTATGES

-Posibilitat de comunicació.
-Entorno

INCONVENIENTS.

-Quantitat i qualitar d ela infromació cercada a la xarxa.
Estabilitat

També han parlat de l'internet com a recurs de comunicació. Gràcies a les TICS es consolida una situació de comunicació molt diferent  ala que porporcionan.

Y han parlat de la evolució dels recursos comunicatius que com hem podido observar han cambiat moltissim en los ùltimos anys.

A mès han parlat de la web socials, xarxes socials i e-ciutadà. en el que el seu objetivo es conseguir la col·laboració del professorat i el alumne.

Després han parlat de Edmodo

Resultado de imagen de edmodo
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Edmodo_logo.svg


I de Diipo.
Imagen relacionada
https://friedt.wordpress.com/2010/08/06/pr-changing-with-technology/

També han parlat de les videoconferencies que  son un conjunt de hardward i sofward que permet la connexió en temp reals . Hi han 3 tipus: D'escriptori, d'aula i de reunió.
Aquets manera te unos usos al aula i unes estratègies com poden ser un suport a l'educació social, atenció a lumnat malat, faciliten la gestió per a directius, ajudaen a la integració de les TICS, consulta de tutories, entre altres.





Algune programes que permeten les videoconferecies son: Skype, Ichat, Adobe Connect, Tokbox i Google Hangouts.



Després han parlat de siemens i del pricncipis didáctics per a l'us a classe.

També han parlat de que és un MOOC que ès un curs online a distancia i accesible per a tot el mon.
Hi ha varies tipus. El MOOC comercial (xMOOC) i els MOOC connectistes. (cMOOC)

El mes important es el NOOC INTERF creat per el institut Nacional de Tecnologies Educatives i de formació del professorat. http://nooc.educalab.es/

Per altra banda han parlat del Flipped classroom que es un model pedagógic que plateja la necessitat de tranfer part del procès de A-E fora de l'aula. 
Resultado de imagen de Flipped tradicoonal classroom
https://www.pinterest.es/flipclassroom/flipped-classroom/

Despres es l'aprenentatge online com el e-learning(virtual), blended-learning (semipresencial) i el m-learning (mobil).



AVANTATGES
  • El estudiant es el protagonista
  • Connecta a estudiants de diferentes localizacions.
  • Permet la avaluació individual.
  • Continguts actualizat.
  • Permet entendre l'informació.


INCONVENIENTS.
  • Coneixement previ.
  • Adaptació a aquest métode.
  • Molt temps 
  • Drets d'autor.
  • Molt costos.
Per ùltim han parlat de les xarxer social del futur ( mès intelligent, espais tridimensional, mès accesible, mès ràpida i web geoespcial) i una breu reflexió.

Per acabar la classe Alejandro ens ha deixar temps per a fer la pràctica 5.

SABER MÊS




Fins la setmana que ve! Bon pont i feliç dia de la fira!