dimarts, 28 de novembre del 2017

Dimarts 28 de novembre del 2017.

Hola a tots alta vegada!

Hiu han fet la exposició del tema 13.

TEMA 13: LA PISSARRA DIGITAL.

En primer lloc han fet una breu introducció diferencian la pizarra digital de la pizarra normal.
Després han parlat de que  la pissarra digital és composta per un ordinador, un videoprojector i una pissarra blanca, podem interactuar amb el ratolí, el teclat. Te una superficie blanca, una pantalla de projecció o una pared blanca.

Tambe han parlat de les inconvenients i les avantatges.

Avantatges:

  • Animar als docents a utilitzar les tics.
  • Ampliar l'ús del e-learning.
  • Facilitar l'elaboració de les presentacions.
  • Permetre crear materials, d'aprenentatge.
  • Permetre als alumnes intervenir i participar a classe.
  • Interacció emnrte alumnes i professor.
  • Atenció dels alumnes.
  • Desevolupaments de la cooperació i de la participació.


Inconvenients:


  • Elevant preu de la PDI i del seu mantenimentn.
  • Més fàcil de ser danyada.
  • Projecció frontal.
  • En una posició massa alta per als xiquets.




En altra banda han tratat el tema del funcionaments de la PDI. De la membrana resistent que es una superfície suau i flexible amb un panell de dues capes separades i que podem utilitzar els dits, retoladors, etc..També de la electromagnètica qeu es una superficie dura qeu requereixen retoladors especials i també han parlat de les ultrasons-Infrarotja.

Despres han parlat de les innovacions en el procès d'ensenyança-aprenentatge amb la inclusió de la pisarra digital al ula i han parlat de qeu es un aprenentatge més actiu i participatiu i un aprenentatge prolongat Dins d'aquest apartat han parlat del's pricipis didàctics de l'ùs de la pissarra digital:


  • Flexibilitat en la interacció. 
  • Participació. 
  • Aprenentatge col·laboratiu. 
  • Utilització de recursos variats. 


Despres han possat unes pàgines webs per a treballar amb la pissarra digital:



En quant a la implicació dels alumnes té diverses teories del aprenentatge: contructivisme, aprenentatge actiu i ensenyament per a tota la classe. La motivació pot ser intrínseca o extrínseca i en cuant a la formació del mestre podem dir que l'ús eficaç de la tecnologia per professors és essencial per millorar l'aprenentatge del alumnes. La millora en la preparació del mestre gràcies a les pissarres digitals interactives. Són fàcils d'utilitzar pels mestres i els xiquets. Actituts i comportaments positius en els almunes que motiven als mestres a incorporar i desenvolupar recursos electrònics Els mestres poden guardar anotacions per a la següent classe o curs.


la presentació han tartat el tema de les nover formes d'avaluar a tràves de la pissarra digital. 
  • Sistema de avaluació interactiva. 
  • Permet als alumnes respondre a l'avaluació i altres preguntes plantejades en la pissarra digital. 
  • Els resultats es traduixen a un gràfic. 
Resultado de imagen de grafico png
http://bit.ly/2j3iDmV
  • Perquè s'usa el sistema de avaluació interactiva 
  • Recolzar una gran varietat d'activitats en classe. Avaluar el nivell de coneixements dels alumnes.


Per últim han parlat de una breu reflexió sobre aquets tema, hem fet activitat en la pissarra digital i deprés hem fet el Kahoot.
Per acabar la clase Alejandro ens ha possat un vídeo d'aquest tema.

SABER MÈS




Fins al dijous!!