dijous, 21 de desembre del 2017

Dijous 21 de desembre del 2017.

Hola a tots!

Hui ens ha possat un article molt interesants sobre la educació del any 2030.


Al meu parer sobre les tics en infantil és que els xiquets quan són xicotets són esponges i si des que són tan xicotets se'ls comença a crear una addicció innecessària. Per exemple ara un xiquet d'anys és capaç de manejar la tablet com una persona adulta. I la meua opinió és que és encenser ja que el bonic de ser xicotets és experimentar amb ele entorn que els rodeja i no estar assentat en una cadira evadits del món ficats en una pantalla. A més, el futur canvia perquè quan jo era xicoteta no em van ensenyar a utilitzar una tablet perquè encara no estaven o si estaven eres molt cares. Per això no sabem com serà el futur dels xiquets i xiquetes de la nostra aula. Inventaran objectes nous i noves tecnologies i nous mètodes d'aprenentatge, i igual que jo (com molts altres) he sigut capaç d'adaptar-me sense necessitat que m'ho ensenyaren en infantil veig que no cal les Tics (sempre) en infantil D'altra banda, en primària ho veig més possible que en esta etapa hi ha més objectius i continguts i les Tics és un gran mètode per a aprendre de diferents maneres però d'una forma correcta.

Resultado de imagen de infantil png
http://bit.ly/2BUGm0O

Respecte a l'assignatura, pense que moltes pràctiques d'algunes aplicacions han sigut molt interessants com la de storybird però altres com Powtoon m'ha paregut innecessària perquè hi ha milions de vídeos sobre molts temes en youtube i es poden agafar d'ací. 

Resultado de imagen de gif beso
https://tenor.com/view/beso-gif-9309830
Moltes gràcies per tot i Feliç Nadal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada